Maksutavat


Checkout maksut Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

 Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet.

 Checkout on sinulle turvallinen maksutapa.

 Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

 Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. 

Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. 

Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. 

Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla.

 Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet.

 Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle.

 Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa.

 Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. 

Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

 

Toimituskulut

Maksamme kaikki toimituskulut yli 70 euron tilauksista.

 Toimitamme myös alle 70 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme toimituskulut 7,00 euroa.

 

 

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika on 1-9 vrk tuotteesta riippuen. 

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.

 Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.

 Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. 

Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.



Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.

 Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. 

Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta terhi.stenroos@gmail.com, tai puhelimella numerosta 040-5544 697. 

Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.

 Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

 Palautusrahtina veloitetaan 10€. 

Tuotteet, joihin on tilattu brodeerauksia ei voi palauttaa, jos niissä ei ole jotain muuta vikaa. 

Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.



Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti rahdinkuljettaja huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.

 Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus rahdinkuljettajalle.

 Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

 Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.



Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta terhi.stenroos@gmail.com,
- Puhelimella numerosta 040 5544 697