Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 740100 Jyväskylä
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa.
Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi.
Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Maksamme kaikki toimituskulut yli 100 euron tilauksista.
Toimitamme myös alle 100 euron tilaukset, näihin tilauksiin lisäämme toimituskulut 10,00 euroa.
Tuotteiden toimitusaika on 1-9 vrk tuotteesta riippuen.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi
tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.
Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.
Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.
Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää,
niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.
Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää.
Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta terhi.stenroos@gmail.com, tai puhelimella numerosta 040-5544 697.
Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.
Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Palautusrahtina veloitetaan 10€.
Tuotteet, joihin on tilattu brodeerauksia ei voi palauttaa, jos niissä ei ole jotain muuta vikaa.
Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Valitettavasti rahdinkuljettaja huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.
Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus rahdinkuljettajalle.
Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
Sähköpostilla osoitteesta terhi.stenroos@gmail.com
Puhelimella numerosta 040 5544 697